advertisement

2016 年奧斯卡剛剛圓滿結束,拿不拿獎都好,紅地氈被視為女星第二戰場,歲月是女人最大的敵人,生完仔尤其覺得歲月不饒人!跟住小編睇睇靚媽女星如何在紅地氈搶鏡喇!

 

Heidi Klum 依條浪漫的紫色MARCHESA禮服對媽咪而言是個聰明的選擇,視覺重點集中在上半身又可以遮到下半身的瑕疵,雖然Heidi 生完都仲keep 得好好,但唔係個個媽咪都係咁既身形,如果本身係上身纖細下身「壯大」既媽咪,不如試下依種飄逸的多層雪紡禮服。

4d8facbe89c4715e839b14da2a83f814140e8c2b002b8134154657033209e025

 

 

Jennifer Garner 這身優雅的黑色ATELIER VERSACE禮服是十分安全的選擇,小編超級鍾意這個不對襯的設計,不過胸前少了珠寶點綴似乎有寡,如果放下頭髮做復古大捲髮,加上頸鍊可能會更加搶眼,唔需要耳環都得。

8d063bf46ea419e8c8230545a208cca307ba74705c97844f4c4005534cc14806

 

 

Julianne Moore 這襲 CHANEL 著得氣質出眾,胸前的大V 能幫助修飾臉型,雖是低胸但係露出恰到好處的性感,最怕做左人地阿媽仲著低胸低到肚臍果d,似乎不太莊重。

moore

 

John Legend 和愛妻Chrissy 甜蜜行紅地氈閃爆現場,酒紅色鏤空禮服襯得準媽咪氣色幾好,「孕味」中仍帶性感,雖然未至令人驚豔,但都係不錯的孕婦禮服示範。

Picture2

 

 

Emily Blunt 的淺色PRADA禮服係另一個美麗孕婦的示範 ,和復古風情的波浪頭+大地色美妝相得益彰,各樣野都搭配得宜,小編會俾個LOVE!

e631866b_GettyImages-512921512mu5pyO.xxxlarge

 

 

小編一直好鍾意Cate Blanchett 的優雅+霸氣的女王氣質,每次一行出來即刻可以鎮住全場,ARMANI Privé 照舊搶晒鏡,不過不是人人都carry 得到這襲天藍色3D嵌花禮服,首先要夠fit,第二就係氣質夠出眾,否則好易「衫著人」唔係人著衫呀。

cate-blanchett-oscars-2016-red-carpet-05

 

 

 

(圖片源自互聯網)